Ο Δήμος Αιγάλεω ενημερώνει για την δυνατότητα επανασύνδεσης με το δίκτυο ηλεκτρικού ρεύματος σε περισσότερα νοικοκυριά με χαμηλά εισοδήματα, που έχουν αποσυνδεθεί λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (Β΄49/18-01-19).
Σύμφωνα με τη νέα ΚΥΑ, επεκτείνεται έως τις 31 Οκτωβρίου 2018 (από 21 Σεπτεμβρίου 2018 που προέβλεπε η προηγούμενη ΚΥΑ) το χρονικό όριο μέχρι το οποίο θα πρέπει να έχει γίνει η αποσύνδεση από το δίκτυο ηλεκτρικού ρεύματος, για τη λήψη του ειδικού βοηθήματος επανασύνδεσης.
Η Επιτροπή για την επανασύνδεση της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, ευπαθών καταναλωτών, των οποίων η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος έχει απενεργοποιηθεί λόγω ληξιπρόθεσμων χρεών – έχει συσταθεί με την υπ. αρ. 1082/2018 απόφαση Δήμαρχου και αποτελείται από έναν (1) εκπρόσωπο της Δημοτικής αρχής, έναν εκπρόσωπο του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.) και έναν εκπρόσωπο Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να εξετάζουν τις υποβληθείσες αιτήσεις, να αξιολογούν την πραγματική οικονομική και περιουσιακή κατάσταση των αιτούντων, να χορηγούν το ειδικό βοήθημα και να δίνουν άμεσα την εντολή για την επανασύνδεση των ευπαθών καταναλωτών.
Το ύψος του εφάπαξ βοηθήματος καθορίζεται ανάλογα με το ύψος της οφειλής:
ύψος συνολικής οφειλής | ποσοστό κάλυψης |
έως 6.000 ευρώ | 100% |
6.001-9.000 ευρώ | 75% |
9.001-12.000 ευρώ | 50% |
άνω των 12.000 ευρώ | 30% |
Δικαιολογητικά:
1. Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/86 (το παρόν έντυπο χορηγείται από την Υπηρεσία).
2. Δήλωση εισοδήματος φυσικών προσώπων (Ε1) του τελευταίου φορολογικού έτους όλων των μελών του νοικοκυριού.
3. Πράξη διοικητικού προσδιορισμού του φόρου εισοδήματος (εκκαθαριστικό) του τελευταίου φορολογικού έτους όλων των μελών του νοικοκυριού.
4. Δήλωση στοιχείων ακινήτων (Ε9) όλων των μελών του νοικοκυριού, εφόσον προβλέπεται η υποχρέωση υποβολής της.
5. Πράξη διοικητικού προσδιορισμού του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ) του τελευταίου φορολογικού έτους όλων των μελών του νοικοκυριού.
6. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
7. Γνωμάτευση πιστοποίησης αναπηρίας από ΚΕΠΑ για νοικοκυριό που στη σύνθεσή του περιλαμβάνει και άτομο ή άτομα με αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω.
8. Βεβαίωση του ασφαλιστικού φορέα ή Κρατικού Νοσοκομείου, με την οποία πιστοποιείται η ανάγκη κατ’ οίκον χρήσης συσκευής μηχανικής υποστήριξης απαραίτητης για τη ζωή ατόμου που περιλαμβάνονται στη σύνθεση του νοικοκυριού.
9. Σε περίπτωση που οποιοδήποτε εισοδηματικό ή περιουσιακό στοιχείο ή η σύνθεση του νοικοκυριού έχει μεταβληθεί κατά το φορολογικό έτος 2017, απαιτείται η προσκόμιση οποιουδήποτε δικαιολογητικού τεκμηριώνει τη μεταβολή (καταστάσεις μισθοδοσίας τελευταίου έτους όλων των μελών του νοικοκυριού, συμβόλαια πώλησης ή αγοράς, δωρεάς, παραχώρησης ή κατασχετήριο, πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης κ.α.
10. Απόκομμα λογαριασμού Δ.Ε.Η.
Για υποβολή αιτήσεων και περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Διεύθυνσή μας, στα τηλέφωνα 210.5982406/213.2100237 από Δευτέρα ως Παρασκευή και ώρες 09.00 π.μ. – 13.00 μ.μ.