Ο Δήμος Αιγάλεω ενημερώνει ότι επεκτείνονται οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που θα μπορούν να διεκπεραιώνονται στο εξής από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) Αιγάλεω.
Πιο συγκεκριμένα, θα μπορούν να διεκπεραιώνονται και μέσω των ΚΕΠ αιτήματα πολιτών για τις εξής ηλεκτρονικές διαδικασίες:
- Εκτύπωση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος συνταξιούχου
- Εκτύπωση ετήσιου ενημερωτικού σημειώματος συνταξιούχου
- Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας έμμεσου μέλους
- Ηλεκτρονική αίτηση επιδόματος ασθένειας
- Βεβαίωση προϋπηρεσίας για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
- Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ -ΕΤΑΜ
- Αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας
- Βεβαίωση απογραφής
- Έναρξη/Μεταβολή/Λήξη ασφάλισης μη μισθωτών
- Ασφαλιστική ικανότητα
- Βεβαίωση εισφορών για φορολογική χρήση
- Ενημέρωση ασφαλισμένων για συμβάσεις παρ. 9 του άρθρου 39 του ν. 4387/2016 (Δ.Π.Υ), όπως ισχύει.
- Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας κύριας ασφάλισης, επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών από 1/1/2021
- Αίτηση για αμφισβήτηση οφειλής ν. 4554/2018), όπως ισχύει.
Επίσης μέσα από το πληροφοριακό σύστημα των ΚΕΠ θα υπάρχει πρόσβαση και για τις λειτουργίες:
1.Ευρωπαϊκή κάρτα ασφάλισης
- Έξοδα κηδείας