Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η 2η ημερίδα δημοσιότητας του έργου «Αιγάλεω Έξυπνη Πόλη», με θέμα «Έξυπνες Εφαρμογές Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Αναψυχή & Πολιτισμός».
Η ημερίδα ξεκίνησε με χαιρετισμό από τον Δήμαρχο του Δήμου Αιγάλεω, κ. Γιάννη Γκίκα και στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Δρ. Δημήτρης Τζεμπελίκος, Δ/ντης Προγραμματισμού, Ανάπτυξης & Διαφάνειας του Δήμου Αιγάλεω, ο οποίος ανέδειξε τους Στόχους και τη Στρατηγική για την Εφαρμογή Έξυπνης Πόλης.
Στη συνέχεια ο κος Βίκτωρ Χαζάν-Πάντζαλης, Senior Analyst – Data Scientist της DotSoft, παρουσίασε την Έξυπνη Πλατφόρμα Αιγάλεω Smart City και ο κος Ανδρέας Κανδήρος, Software Division Director της Cosmos Business Systems ανέλυσε την έξυπνη πόλη μέσω σύγχρονων & εξελιγμένων τεχνολογιών. Την ημερίδα έκλεισε η κα Μαρία Γκοτζιά, Software Business Analyst της Cosmos Business Systems, η οποία παρουσίασε αναλυτικά την Εφαρμογή «Αναψυχή και Πολιτισμός».
Ο Δήμαρχος Αιγάλεω, κος Γιάννης Γκίκας, απηύθυνε χαιρετισμό και καλωσόρισε τους συμμετέχοντες και τους ομιλητές, δίνοντας το έναυσμα για την έναρξη της ημερίδας. Μεταξύ άλλων δήλωσε ότι είναι σημαντικό να ανταλλάσσουμε απόψεις για να επιτύχουμε τους στόχους μας, δηλαδή τη δημιουργία της εφαρμογής «Έξυπνη Πόλη» και ευχήθηκε καλή συνέχεια στην ομάδα, ώστε να ολοκληρωθεί το έργο όπως το έχει οραματιστεί και σχεδιάσει ο Δήμος Αιγάλεω.
Ο Δρ. Δημήτρης Τζεμπελίκος, Δ/ντης Προγραμματισμού, Ανάπτυξης & Διαφάνειας του Δήμου Αιγάλεω, τόνισε ότι στόχος του έργου είναι η αποτελεσματική αντιμετώπιση και διαχείριση των σύγχρονων αστικών προβλημάτων και η εξυπηρέτηση βασικών αναγκών, όπως:
• Η βελτίωση των υπηρεσιών προς του πολίτες/επισκέπτες
• Η αποδοτικότερη χρήση των διαθέσιμων πόρων
• Η ενίσχυση της τοπικής οικονομικής ανάπτυξης
• Η ανάδειξη της τοπικής πολιτισμικής κληρονομιάς
• Η ενεργοποίηση του πολίτη μέσω αμφίδρομης επικοινωνίας με λειτουργίες της πόλης του Αιγάλεω.
Τα αποτελέσματα του έργου από την υλοποίηση της πλατφόρμας, αφορούν στην καλύτερη λειτουργεία του Δήμου Αιγάλεω, με πολλαπλά οφέλη για τον πολίτη:
• Βελτιωμένη ποιότητα πληροφοριών για τους πολίτες
• Ευκολία προσπέλασης και χρήσης των κρίσιμων πληροφοριών και υπηρεσιών
• Ισότιμη πρόσβαση πολιτών σε πληροφορίες και υπηρεσίες τοπικού ή και κεντρικού επιπέδου
• Παροχή ενός σύνθετου συνόλου πληροφοριών με φιλικό τρόπο
• Δυνατότητα προσπέλασης πολλαπλών υπηρεσιών μέσω ενός μόνο σημείου πρόσβασης
• Ταχεία και ποιοτική εξυπηρέτηση, αναβάθμιση ποιότητας ζωής των πολιτών και ειδικών ομάδων πληθυσμού.