Με εξαιρετική επιτυχία συνεχίζεται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα επαυξημένης πραγματικότητας «Ταξιδεύοντας με τη Νίκη», που εντάσσεται στο έργο «Το Μικρασιατικό Στοιχείο στον Δήμο Αιγάλεω: «Κτήρια και Άνθρωποι»» του Προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης».
Μαθητές και μαθήτριες από τα σχολεία του Δήμου μας επισκέπτονται το Μουσείο Μικρασιατικού Πολιτισμού Αιγάλεω και ζουν μια μοναδική διαδραστική εμπειρία μέσω της τεχνολογίας της επαυξημένης πραγματικότητας.
Με έναν πρωτοποριακό και βιωματικό τρόπο, τα παιδιά ανακαλύπτουν πτυχές της ιστορίας, τις καταστροφές και τον πολιτισμό της Μικρασίας, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν την κατανόησή τους για τη σημασία της προσφυγικής κληρονομιάς.
Τα σχόλια των συμμετεχόντων επιβεβαιώνουν τον ενθουσιασμό και την επιτυχία της πρωτοβουλίας, αναδεικνύοντας τη θετική εμπειρία των παιδιών ως απόδειξη της αξίας του εγχειρήματος.
Παρατίθενται μερικές ενδεικτικές απαντήσεις από τις συνεντεύξεις που παραχώρησαν μαθητές και μαθήτριες, καθώς και φωτογραφίες από την υλοποίηση του προγράμματος:
- «Με ενθουσίασε πάρα πολύ το πρόγραμμα σήμερα στο μουσείο και όταν τελείωσε συγκινήθηκα και θέλω να ξαναέρθω όχι μόνο μία φορά, πολλές φορές» (Μαθήτρια Ε΄ Δημοτικού)
- «Θα τους πω ότι έμαθα για την ιστορία του μουσείου και θα τους πω ότι έμοιαζε σαν παιχνίδι θησαυρού και θα τους πω να ξαναπάμε στο μουσείο και να μάθουμε νέες ιστορίες για νέα εκθέματα» (Μαθήτρια ΣΤ΄ Δημοτικού)
- «Μου άρεσε πολύ γιατί ήμασταν σαν ντεντέκτιβ και αρχαιολόγοι που αναζητούσαμε πολλά στοιχεία για τη Σμύρνη» (Μαθήτρια Ε΄ Δημοτικού)
- «Με βοήθησε να καταλάβω πώς ζούσαν τότε και στο μουσείο με βοήθησε να καταλάβω καλύτερα τα εκθέματα, γιατί αν μου έλεγε απλά κάποιος το ξεχνάω μέσα σε λίγα λεπτά, ενώ τώρα που το έκανα διασκεδαστικά, δεν θα ξεχάσω με τίποτα» (Μαθητής Ε΄ Δημοτικού)
- «Με ενθουσίασε το μουσείο και πώς την δημιουργήσατε (τη Νίκη), ήταν σαν πραγματικότητα, σαν να την ακούμε και να της μιλάμε. Όλες οι ιστορίες ήταν ενδιαφέρουσες, τις λάτρεψα πολύ αλλά η αγαπημένη μου ήταν με το φόρεμα» (Μαθητής ΣΤ΄ Δημοτικού)
Ο Δήμος Αιγάλεω ευχαριστεί θερμά τις σχολικές κοινότητες για τη συμμετοχή τους και ιδιαίτερα τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για τον ενθουσιασμό και τη θετική τους ανταπόκριση.