Ο Δήμος Αιγάλεω καλεί τους δημότες που υπέστησαν ζημιές από το σεισμό της 19ης Ιουλίου 2019 να υποβάλλουν αιτήσεις χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης σύμφωνα με την ΚΥΑ 33862/16-05-2019 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1699 Β).
Α) Οι αιτήσεις θα κατατίθενται στο Δημαρχείο Αιγάλεω, Ιερά Οδός και Κάλβου κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες από 8:00 π.μ. έως 15:00.
Β) Οι δημότες που επλήγησαν υποβάλλουν αίτηση μόνο για την κύρια κατοικία και όχι για κτίρια άλλης χρήσης (καταστήματα, βοηθητικοί χώροι, χώροι αποθήκες κ.λπ.), μέχρι τις 19 Αυγούστου 2019, προσκομίζοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:
- Φωτοτυπία ταυτότητας
- Αίτηση του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου
- Λογαριασμό τράπεζας (IBAN) του δικαιούχου
- Δήλωση φορολογίας εισοδήματος (έντυπο Ε1)
- Αριθμός μελών οικογένειας και φιλοξενουμένων
- Δήλωση στοιχείων ακινήτου (έντυπο Ε9) συνοδευόμενη από υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνεται ότι δεν υπάρχει μεταβολή, σε περίπτωση ιδιόκτητης κατοικίας αλλιώς μισθωτήριο ή ΔΕΗ
- Για πολύτεκνους απαιτείται επί πλέον των ανωτέρω δικαιολογητικών και πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
- Για Άτομα με Αναπηρίες απαιτείται απόφαση έγκρισης ή βεβαίωση χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ.
Σε περίπτωση που δικαιούχοι οικονομικής ενίσχυσης είναι περισσότεροι του ενός λόγω συγκατοίκησης κ.λ.π. η οικονομική ενίσχυση χορηγείται σε έναν εξ αυτών μετά από εξουσιοδότηση που θα του παρέχουν οι υπόλοιποι.
Αιτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις διατίθενται από την Υπηρεσία.