Ύστερα από τα νέα έκτακτα μέτρα της Κυβέρνησης λόγω της πανδημίας του
Κορωνοϊού, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη της Διοίκησης του Δήμου, με τους
Διευθυντές, το Σωματείο των Εργαζομένων και τον Γιατρό Εργασίας, όπου
συζητήθηκαν εκ νέου, επιπλέον μέτρα για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης
του Κορωνοϊού COVID-19.
Επιπλέον, συγκλήθηκε εκτάκτως Επιτροπή του Δήμου για τον Κορωνοϊό, με
διευρυμένη σύνθεση που συγκροτήθηκε με απόφαση Δημάρχου, προκειμένου να
ληφθούν επιπλέον μέτρα, αφενός για τον περιορισμό της διασποράς του ιού
και αφετέρου για τη διατήρηση του επιπέδου παροχής των υπηρεσιών του
Δήμου προς τους πολίτες του.
Αγαπητοί Συμπολίτες,
Η Διοίκηση του Δήμου Αιγάλεω, εντείνει από σήμερα τα μέτρα προστασίας
που έχει ήδη λάβει για να προστατεύει στο μέγιστο βαθμό την υγεία των
δημοτών, των εργαζομένων, των πολιτών και των κατοίκων του.
Ο Δήμος Αιγάλεω, με υψηλό αίσθημα ευθύνης ήδη από την προηγούμενη
εβδομάδα, ανακοίνωσε σειρά έκτακτων μέτρων για την ανάσχεση της διάδοσης
του Κορωνοϊού.
Με απόλυτο σεβασμό στην προστασία της υγείας των εργαζομένων και των
συμπολιτών μας, οφείλουμε να επικαιροποιήσουμε προληπτικά τα μέτρα.
Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου και μέχρι να υπάρξει νεώτερη
ανακοίνωση:
Απαγορεύεται η είσοδος στο Άλσος του Μπαρουτάδικου και στο Άλσος
Λοιμωδών
Αναστέλλεται η λειτουργία όλων των παιδικών χαρών και των υπαίθριων αθλητικών χώρων.
Επιστρέφονται από τη Δημοτική Αστυνομία οι πινακίδες κυκλοφορίας
αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών που είχαν αφαιρεθεί ως την Πέμπτη 12
Μαρτίου, προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες στις μετακινήσεις τους.
Αναστέλλεται η εξυπηρέτηση του κοινού σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου.
Οι πολίτες θα διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους τηλεφωνικά ή μέσω email.
Στη δεύτερη περίπτωση απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο συναλλασσόμενος να
αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του (email και τηλέφωνο). Αποκλειστικά
και μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και εφόσον απαιτείται αυτοπρόσωπη
παρουσία, θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης (ραντεβού) με το
αντίστοιχο τμήμα. Στην είσοδο των υπηρεσιών, θα υπάρχει υπάλληλος που θα
ελέγχει αν πράγματι έχουν κλείσει ραντεβού και αφού ληφθούν τα
απαραίτητα υγειονομικά μέτρα προφύλαξης, θα τους κατευθύνει σχετικά,
ώστε να είναι ελεγχόμενη η αναμονή και η είσοδός τους.
Ειδικότερα, και μέχρι την έκδοση νεώτερης ανακοίνωσης, η διεκπεραίωση
των υποθέσεων των πολιτών θα γίνεται από της υπηρεσίες του Δήμου
Αιγάλεω, ως εξής:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ
Το Ταμείο του Δήμου θα είναι κλειστό και οι πληρωμές προς το Δήμο για
οφειλές κλπ. θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω Τράπεζας.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2132044932-864 Email: tameio@egaleo.gr
Στο Τμήμα Εσόδων:
Η Δήλωση για επιπλέον τετραγωνικά ακινήτων, θα υποβάλλεται μόνο
ηλεκτρονικά στην ειδική πλατφόρμα (https://tetragonika.govapp.gr
Άλλωστε η προθεσμία έχει παραταθεί μέχρι 30 Ιουνίου.
Η αίτηση για τη χορήγηση βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ θα γίνεται
ηλεκτρονικά στη διεύθυνση esoda@egaleo.gr και κατόπιν έγκρισης από την
υπηρεσία και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις θα αποδίδονται με
προκαθορισμένο ραντεβού
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2132044867-868 Email: esoda@egaleo.gr
Αιτήσεις για πιστοποιητικά και βεβαιώσεις δημοτολογίου (ληξιαρχικές
πράξεις, οικογενειακής κατάστασης κλπ.) θα πραγματοποιούνται τηλεφωνικά.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2132044893 Fax: 2105311536 Email:
dimotologio@egaleo.gr
Τηλέφωνο Ληξιαρχείου: 2132044899
Ταυτόχρονα με την αίτησή του, ο πολίτης θα ενημερώνεται πότε θα είναι
έτοιμο το πιστοποιητικό του για να προσέλθει να το παραλάβει.
Οι πολιτικοί γάμοι που έχουν προγραμματιστεί, θα γίνουν με την παρουσία
έως και δέκα (10) ατόμων στη διάρκεια της τελετής.
ΚΕΠ
Το ΚΕΠ θα λειτουργεί καθημερινά από τις 09.00 έως τις 13.00
Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης
ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός και
βεβαίως, να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία
αιτήματα των πολιτών
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2132053010-018-020 Email: d.aigaleo@kep.gov.gr
ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ
Το πρωτόκολλο θα λειτουργεί μόνο με ταχυδρομείο, email ή fax. Σε
περίπτωση έκτακτης ανάγκης, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία επιτρέπεται
η προσέλευση του κοινού δύο ημέρες την εβδομάδα και συγκεκριμένα κάθε
Τετάρτη για το Τμήμα Ελέγχου Κατασκευών και κάθε Πέμπτη για το Τμήμα των
Αδειών, τις ώρες 09.00 έως 13.30.
Αναστέλλονται προσωρινά οι αυτοψίες των αυθαιρέτων (πλην των
επικινδύνων)
Αναστέλλεται η χορήγηση αντιγράφων στοιχείων των φακέλων οικοδομικών
αδειών πριν το έτος 2000, λόγω αδυναμίας πρόσβασης στο αρχείο του
Ασπροπύργου. Για τις άδειες μετά το 2000 η χορήγηση αντιγράφων θα γίνει
τις ημέρες Τετάρτη και Πέμπτη και μόνο ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2132100706-702-707 Email: ydomegaleo@yahoo.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΚΕΑ-ΕΠΙΔΟΜΑ ΣΤΕΓΑΣΗΣ-ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΓΕΝΝΗΣΗΣ βάση της Πράξης
Νομοθετικού Περιεχομένου 11-3-2020 τεύχος Α΄ δίνεται παράταση ένα (1)
μήνα. Με ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας: 2105982944.
Για επιτροπές στις περιπτώσεις λήξης παροχών επιδομάτων λόγω αναπηρίας
από τα ΚΕΠΑ παρατείνεται για τρεις (3) μήνες η καταβολή της κοινωνικής
παροχής. Ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας. Τηλέφωνα :
2132100223 – 2132100224.
Εγγραφή ή ανανέωση για απαλλαγή ή μείωση των Δημοτικών τελών, με
ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο: 2105315507.
Η λειτουργία Βοήθεια στο Σπίτι συνεχίζεται. Ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής
επικοινωνίας
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2132100207 – 2132100209.
Δημοτικά Ιατρεία με ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στα
τηλέφωνα: 2105319740 – 2105319741.
Κοινωνικό Παντοπωλείο, εγγραφές και ανανεώσεις, με ραντεβού κατόπιν
τηλεφωνικής επικοινωνίας, στο τηλέφωνο: 2105450471.
Κοινωνικό Φαρμακείο, εγγραφές – ανανεώσεις και χορήγηση φαρμάκων, με
ραντεβού εγγραφές και ανανεώσεις, με ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής
επικοινωνίας. Τηλέφωνο:2105618656.
Σίτιση, κανονικά η διανομή Κοινωνικού Συσσιτίου. Εγγραφές και ανανεώσεις
με ραντεβού κατόπιν τηλεφωνική επικοινωνίας, στο τηλέφωνο: 2132100237.
Η διανομή ΤΕΒΑ αναβάλλεται.
Κλείνοντας, σας προτρέπω και προσωπικά να περιορίζετε τις άσκοπες
μετακινήσεις και τις μαζικές συναθροίσεις .
Σκοπός μας είναι να προστατεύσουμε το ανθρώπινο κεφάλαιό μας και να
διακόψουμε τις αλυσίδες μετάδοσης του κορωνοϊού στην πόλη μας.
Με ατομική ευθύνη και συλλογική συνείδηση εφαρμόζουμε τις αποφάσεις των
αρμόδιων κρατικών φορέων που επιτελικά διαμορφώνουν τον σχεδιασμό για
την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Αυτό σημαίνει ότι ΜΕΝΟΥΜΕ στο ΣΠΙΤΙ και αποφεύγουμε το συγχρωτισμό με
πολλά άτομα.
ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, ΥΠΟΜΟΝΗ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΕ
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ
Ο Δήμαρχος
Γιάννης Γκίκας